Yleinen alue > Retkimelonta

Tiilikkajärven retki 30.5. - 1.6.2014

<< < (3/4) > >>

Anne Tauriainen:
Heips,

Mie lähden Revalilla, Timo omalla.
Mulla on normi työpäivä 8-16, mutta Timolla on vapaapäivä. Hän voi mennä aikaisemmin pakkailemaan jne.

Matti Vedenoja:
Mulla loppuu työpäivä perjantaina kahdelta. Eli olisko järkevää aloitella Tukkisaaressa kuorman tekoa kolmen pintaan?

Teijo Lehtonen:
Voihan kuormaa mennä pakkailemaan hyvissä ajoin, mutta pitää huomioida kuitenkin että Anne on töissä neljään asti. Toki jos saadaan kuorma pakattua ja Annenkin varusteet niin voihan traileri lähteä jo aiemmin liikkeelle ja yksi autokunta huolehtii Annen mukaan ja tulevat sitten nopeampina perässä. Olikohan Jarilla diisseliauto, sitähän voi katella rekisteriotteita millä saa vetää painavinta kuormaa ja valita vetoautoksi.

Lupailevat huomiseksi sadetta Tiilikan suuntaan, illasta pitäisi vähentyä. Lauantaina ja sunnuntainakin saattaa hieman ripautella, joten sadekamppeet mukaan.

Anne Tauriainen:
Heips. Yritän karata aikaisemmin töistä. Ajattelin, että mun ei ei tarvi käydä Tukkisaaressa ollenkaan. T pakkaa mun kamat kajakkiin ja muutenki. Koukkaa mut sitten töistä mukaan suoraan reissuun

Jari Maijanen:
Teres
Joo ilman muuta voin vetää traileria. Kamojahan voi pakata myös muihin autoihin jos näyttää että tulee liian raskas kuorma.
Tulen myös töistä ja enpä taida ennen neljää ehtiä mutta yritetään..
Jos sataa niin pari pressua kannattaa varmaan ottaa myös matkaan. Mulla on ainakin yks.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta