Yleinen alue > Retkimelonta

Tiilikkajärven retki 30.5. - 1.6.2014

<< < (2/4) > >>

Juha-Pekka Valtti:
Tekisi mieli lähteä mukaan avokanootilla.
En ole tällä vuosituhannella kanootilla melonut, mutta käsittääkseni matkat eivät ole pitkiä.
Kuka tulisi kyytiin / perään ?

Teijo Lehtonen:
Tällä hetkellä kymmenen ilmoittautunutta, eli varmaan kolmella autolla mennään niin ei ole liian ahdasta. Kamppeita kannattaa pakata sillain, että voi pakata kärryyn tai kajakkeihin matkan ajaksi, kaikki ei varmaankaan mahdu autoihin.

Enemmistö kalustosta lähdössä Tukkisaaresta joten järjestetään kokoontuminen siellä, tällä hetkellä ainoa tiedossa oleva paatti Nokkalasta on minulle. Millä paateilla Anne, Timo ja Jari M. on lähdössä? Onko perjantaina muilla kuin minulla työpäivä määrittämässä lähtöaikaa? Minulle sopisi varmaan tapaaminen Tukkisaaressa neljältä, aikaisemminkin saa ja kannattaa jo mennä pakkaamaan jos pääsee, vai tarvitaanko vielä myöhäisempi aika? Sopisiko vaikka Matille trailerin vetohomma?

Jos Juha-Pekalle ei löydy kaveria kanoottiin koko matkaksi, niin voihan sinne lähteä kajakilla ja välillä vaihtaa jonkin kanoottimelojan kanssa. Matkat ei tosiaan ole pitkiä.

Teijo Lehtonen:
Yhdestoista ilmoittautunut.

HeKu:
Mulle ainakin passaa mikä lähtö- ja pakkausaika vaan ja voin tulla pakkausporukkaan miten vaan sovitaan.

t. Helena

Matti Vedenoja:
Mulla on kans työpäivä perjantaina. Selvinnee tämän päivän aikana ehdinkö neljäksi Tukkisaareen. Ilmoittelen siitä vielä.

Traileria voin vetää kyllä jos kellään ei ole reippaampaa diesel-autoa. Tuolla lastilla saa jo vähän laskeskella, ettei tule ylikuormaa kiskottavaksi. Mukavasti on porukkaa, joten varmasti hyvä reissu tulossa. :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta