Yleinen alue > Retkimelonta

[kausi 2017] Merelle la 8.7

<< < (2/2)

Pekka Harju:
Mökki lähtösatamana sopii myös. Olisko kokoontuminen Tukkisaareen klo 10? Kärry näytti olevan vajalla, mutta autojen kattotelineilläkin pystytään viemään kajakit 2kpl/ auto. Minulla ei koukkua.

Heli Alanen:
Hei,

Asia siis päätetty, lähdetään melomaan Jaanan mökiltä Oulunsalon Koppanasta ja suunnataan luultavasti Lumijoen Varjakkaan, johon matkaa tulee lahden yli noin 7km/suunta. Ilmeisesti Varjakassa pitäisi olla lauantaisin myös kahvila auki Hailuotolaivassa klo21 asti. Tällä hetkellä minulla on tiedossa 7 lähtijää, joista kaksi kajakkeineen on jo mökillä. Eli Pekan auton katolla ja trailerilla minun Corollan perässä vietäisiin loput 5 kajakkia. (Mikäli traileri on vapaana, kysely laitettu Sylvainille äskettäin.) Ehdimme jo sopia Tukkisaareen kokoontumisajaksi lomarytmiin sopivan 11:30 mutta eiköhän melomaan silti ehditä ja mökillä olisi ilmeisesti mahdollista saunoa sitten melonnan päätteeksi. Ottakaa mukaan kaikki omistamanne kuormaliinat, itseltäni niitä ei valitettavasti löydy. Minuun saa yhteyden numerosta 040 7772466 tarvittaessa.

Heli Alanen:
Muutos suunnitelmiin!! Tavoitin Sylvainin vasta nyt ja se traileri, joka ei ole Neitikoskella on varattu huomenna koskikurssille. Eli emme pääse Jaanan mökille, kun ainoastaan Pekan autossa ilmeisesti on kattotelineet. Mitä tehdään? Melotaanko siis vain Tukkisaaresta Oulunsalon Varjakkaan? Jos mökillä olijat haluavat, hehän voivat meloa sinne myös toisesta suunnasta. Tai halutessaan Pekan lisäksi yksi pääsisi myös mökille, jos muut lähtevät Tukkisaaresta...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta