Yleinen alue > Koskimelonta

Omaehtoista eskimo- ja reskutustreeniä maanantaina 23.8 Koitelissa

(1/4) > >>

Vesa Auno:
Hei kaikki koskihullut. 16.8 oltiin Koitelissa ja vettä todella kivasti. Tulikurkku oli helpompi meloa, kun virta suoristi laskua. Takaränni oli taasen vaativampi ja tarjosi Arille ja minulle upottavan elämyksen inkkarin kanssa.

Maanantaina kokoonnutaan jälleen Nokkalassa klo 16 ja lähdetään koskeen rentoutumaan. Koitelin vesitilanne on ainakin tällä hetkellä hyvä ja tuskin romahtaa ainakaan kokonaan viikon aikana. Seuratkaa tilannetta osoitteessa:

http://www.osm.fi/melontapaikat/koiteli/index.php

Ne, jotka arkailevat takarännin laskua, voivat hallitusti ottaa siitä loppuosan laskettavakseen tai tehdä aivojumppaa itsensä kanssa katsomalla, kun muut laskevat. Ja uskokaa tai älkää, niin muiden laskujen katsominen on parasta treeniä.

ps. Meille on alustavasti lupautunut ammattimainen kuvaaja paikalle. Liikkeelle linssiluteet !

Jarkko Hautamäki:
Oli kyllä sen verta hauskaa ja opettavaista, että seuraavallakin kerralla tulen.  Kiviäkin oli mutta niistä tuntu olevan enemmän hyötyä kuin haittaa.

Eipäs ole inkkaria ennen nähäny nuin syvällä uivan :D

Teijo Lehtonen:
Pitääpä katella jos ehtisi mukaan.  :)

Nämä koskijutut voisi oikeastaan jatkossa laitella tuonne koskijaoston puolelle.  ;)

Annukka Tihinen:
Tuun myös mukaan maanantaina.

Ari Ollila:
Minä tuun kans mukkaan. Tosin oon lopettanu loman ja alottanu työt jo tuolloin, joten en oo ihan varma kerkiänkö tismalleen neljäksi Nokkalaan, mutta yritän tulla ajoissa. Tulukaa vaan kaikki mukkaan, siellä on ollut hauskaa.

t. Ari (puolisukeltava inkkari) ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta