Yleinen alue > Koskimelonta

Omaehtoista koskipuljausta Koitelissa ma 27.9

<< < (2/3) > >>

Vesa Auno:
Moi
Sunnintaina menoksi. Katsotaan maanantaina sitten. Jospa mentäisiin Sangille koitelin sijaan

Jarkko Hautamäki:
Terve
pitäskö käyä kotelissa nyt syystulvien aikana, kun tännää oltiin jo sangilla. Mitäs ootta mieltä?

Ari Ollila:
Moi! Kyllähän tuo Koiteli kiinnostaa. Sieltä varmaan löytyy surffiaalto ja takaränni on aina kiva laskea. Ei muuta ku nokat nokkalaan klo. 16 jälkeen. Minä tuon kärryn tullessa.

t.Ari

Sylvain Eckhardt:

--- Lainaus käyttäjältä: Ari Ollila - Syyskuu 26, 2010, 23:07:25 ip ---Moi! Kyllähän tuo Koiteli kiinnostaa. Sieltä varmaan löytyy surffiaalto ja takaränni on aina kiva laskea. Ei muuta ku nokat nokkalaan klo. 16 jälkeen. Minä tuon kärryn tullessa.

t.Ari

--- Lainaus päättyy ---

'itse en pääse, mutta nyt on hyvä vesitilanne laskea keskiväylän könkäät. Kokeilkaa!

Veli-Matti Lehtonen:
Keskiväylien könkäät vaativat jo hieman taitoa.Toivottavasti niitä ei kukaan rusikoi retkivälineillä. Koskarilta on kuultu:"Hilfe! Help! Apua!!!  Kukaan ei pääse keskelle autamaan! Mutta kuutajat ovat onneksi elossa ja siirtyneet purjehdukseen. Olivat silti aikanaan kovimpia koskimelojia maassamme. Ei saa koskaan väheksyä vesitilanetta ja paikkaa.
Tehkää aina sylkitesti: jos ei lima lennä, on stressi liian kova ja ei tänään. Jos vaahto tulee suustanne, olokaa varovaisia ja tarkkana.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta