Yleinen alue > Retkimelonta

Kutujokiretki 13.-15.5.2011

<< < (2/3) > >>

Teijo Lehtonen:
Retken sunnuntaiosuudelle tuleville on perustettu erillinen viestiketju: http://kc.fi/keskustelu/index.php/topic,687.0.html

Teijo Lehtonen:
Yksi henkilö lisää ilmoittautunut retkelle ja varasi käyttöönsä Yukon Expeditionin. Toinenkin mahdollinen tulija tiedossa, hieman vielä neuvottelut käynissä.

Eli tämänhetkinen suunnitelma on, että lähtö Nokkalasta lauantai-aamuna aikaisin (sovitaan vielä lähtijöiden kesken kellonaika) ja melomme Pohjolanjoen lähtöpaikalta Vasarahiekan niemelle. Päivän rankin taival on varmaankin Otermanjärvi, jossa tulee noin 8,5km melontaa järvenselällä jokikajakeilla. Mikäli lähtijöistä tuntuu siltä että osa haluaa jättää tämän osuuden välistä, niin voimme jättää yhden auton Tervajoen loppupäähän johon lopettavat ja ajavat yöpymispaikalle. Mikäli järvenselällä on kova tuuli niin voi koko porukka lopettaa melontaosuuden tähän ja siirtyä autolla yöpymispaikalle.

Simo Perkkiö:
Moi. Olen lähdössä koko viikonlopun retkelle. Piti jättää ilmoittautuminen näin loppuun, kun halusin varmistua flunssan paranemisesta. Ja auto on tarvittaessa.
Simo

Teijo Lehtonen:
Hienoa, porukkaa saadaankin retkelle mukavasti. :)
Äsken varmistui lähtijä josta en vielä hetki sitten tiennyt varmasti ja Expedition varattu hänellekkin, eli tällä hetkellä viisi lähtijää viikonlopuksi.

Sanna Viinonen:

Olen tulossa ensikertalaisena melontareissulle mukaan, lähtö siis la-aamuna ja paluu sunnuntaina. Melonnasta minulla on vähän kokemusta, mutta opiskellessa taitaa pääosareissua mennä. Olenkin saanut jo hyvin opastusta kamojen suhteen, vinkatkapa kuitenkin lisää linkkejä, ettei jää mitään oleellista pois matkasta.

Sanna V

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta