Yleinen alue > Retkimelonta

Inarijärven retki 2011

<< < (2/5) > >>

Veli-Matti Lehtonen:
Paluumatkalla.
 Melojille oli hyvä vedenkorkeus! Löytyi pikku hiekkarantoja ja maihin pääsi normaalia useammassa paikassa ilman kuitujen rusahtelua. Laitan vetäjälle luetteloa joistakin leiripaikoista, vaikka onhan järvellä aivan mahdottomasti hienoja kohteita.
Nellimistä lähdettäessä on joitain n. parin kilometrin ylityksiä maksimissaan, joten huonollakin kelillä pääsee saarten suojaan.
Suosittelen keskeisellä Inarilla olevan saariketjun tutkiskelua. Sieltä löytyy suojaisia salmia ja päiväreitit voi suunnitella tuulten mukaan.

Teijo Lehtonen:
Kävi niin kuin vähän pelkäsinkin, eli työasiat tulivat haittaamaan harrastustoimintaa enkä pääse tänäkään vuonna Inarille. :( Nyt olisikin hakusessa uusi vetäjä retkelle.

Retken ajankohta on jo kuukauden päästä ja minulla on tiedossa vasta kaksi "varmaa" lähtijää. Mikäli osallistujia ei ala ilmaantumaan parin viikon sisään, niin katsellaan Inarin tilalle jokin muu retki johon lähtisi enemmän osallistujia, esim. Tero Vedenjuoksun vetämä Kalix/Perämeren pohjukka -reissu.

Sirpa Ruokangas:
Moi
minä olen lähdössä - siis sikäli mikäli retki järjestyy mitä tietenkin toivon! Tämä olkoon ilmoittautumiseni.

Harmillista Teijo että et pääse mukaan.

Please eikö joku lähtisi retken vetäjäksi?

Sirpa

Teijo Lehtonen:
Sirpa oli toinen mainitsemistani varmoista.  ;)

Yleisenä käytäntönä seuran retken kärrynvetäjälle on maksettu kilometrikorvaukset jos lähtijöitä on ollut vähintään neljä, mutta tästä reissusta tulee sen verran kovat kustannukset ettei ihan pikkuporukan retkeä tekisi mieli kustantaa (esim. viime vuonna oli yhdeksän melojaa Inarilla), eli jos on Inarille lähtijöitä niin äkkiä ilmoittautumaan.

Veli-Matti Lehtonen:
Ei se Inarinjärvi sieltä minnekään häviä, paitsi tänä vuonna vesi hupenee Venäjälle.
Mikäli seuran väkeä ei ole riittävästi pääsemässä mukaan, suosittelen lukemaan toisten seurojen sivuja. Varsinkin Rovaniemen melojat ja muut.
Jos retki ei toteudu, pidetään jossain välissä uusi suunnittelupalaveri kuvien katselun myötä ja aletaan oikein olan takaa tehdä reissua vuodelle 2012. Heräsi uusia hulluja ideoita Surnuvuonon suuntaan...
Mikäli joku, vaikkakin pieni porukka on menossa ko. järvelle ja kaipaa joitain vinkkejä, laittakaa viestiä. Olen siellä joitakin reissuja ollut.
Yritän auttaa, jos kiinnostaa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta