Yleinen alue > Retkimelonta

Meriretki Oulun lähistöllä 10.6.-12.6.2011

<< < (2/6) > >>

Tero Vedenjuoksu:
Moi,

Mitäs jos lähdettäisiin lauantaiaamuna Tukkisaaresta ja melottais lauantaina mahdollisimman pitkälle. Otetaan muutama yöpymisvaihtoehto esille ja jatketaan melontaa, niin pitkälle kuin intoa ja energiaa riittää. Laitetaan leiri pystyyn ja innokkaimmat voivat vielä tehdä ilta-/yölenkin. Pistän reittiehdotusta piakoin jakoon...

HOX. Vaikka retki ei välttämättä ole ihan ensimmäiseksi retkeksi tarkoitettu, niin rohkeasti vaan mukaan. Keli näyttäisi olevan varsin mukava. Lauantaina saattaa vähän piristää vesisade, mutta seurataan tilannetta.

Tero

Teijo Lehtonen:
Ihan hyvältä kuulostaa. Minäkin kannatan lähtöä Tukkisaaresta vaikka salmet on jo liiankin tutut, mutta säästytään kaluston pakkaamiselta kärryyn ja autoihin sekä polttoainekuluilta.

jiri:
Totta puhuen, lähtisin kauemmaksi pois kaupungilta.

Tulen takaisin Ouluun perjantaina illalla, katson sitten milläinen on loppusuunnitelma.

Ari Ollila:
Moikkelis! Minä myös ilimotan itteni mukkaan retkelle. Ois kiva käyvä tutkimassa vähän kaukasempiakin saaria, joita Oulun edustalta näyttäs
kartan mukkaan olevan ihan mukavasti. :D

-Ari

Jarmo Kujala:
Moi!

  Kuulostaa niin suurelta seikkalulta ettei tätä voi missata. Olen tosiaan eka kertaa pitemmällä retkellä merellä. Jalanpäällä olen ollut monenpäivän reissulla ja korkeallakin, mutta näin lähellä meren pintaa en koskaan.

  Terveisin Jarmo Kujala

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta