Yleinen alue > Retkimelonta

Oulujärven retki 8-10.7

<< < (6/7) > >>

Jari Maijanen:
Morientes
Minä oon lähössä autolla jossa on jo 2 kyytiläistä mutta varmasti yks vielä mahtuu kun pakataan tavarat kajakkeihin.
Mukavalta näyttää kelikin   8)

Ari Ollila:
Moikkelis! Kuten aiemmin ilimottelin, niin olen lähdössä autolla ja siihen ei kyytiin ole ilimottautunu vielä kettään. Voin kiskoa kärryä.
Kajakkeihin tosiaankin kannattaa pakata jotain kevyttä tavaraa, niin ei tuu autossa ahasta. Pakatkaa kajakkeihin menevä tavara
eturuumaan, jotta kärrystä saadaan hieman etupainoinen (aisalle painoa). Viimevuonna Oulujärven retkellä oli vähän tympiä kiskoa kärryä, kun
se koko ajan nosteli autonperää ilmaan.

-Ari

Veli-Matti Lehtonen:
Kun käytte Oulujärvellä melomassa ja lähtöpaikka on Vaala, on kesäisin elokuun puoleen väliin uimarannan sauna lämmin klo 12.00-14.00 ja 17.00-19.00. Vaalan 4-H kerho hoitelee homman ja mikäli muuna aikana haluaa retkeläiset saunoa, voi asiaa tiedustella etukäteen numerosta 0407252946. Sauna on ilmainen! Näin hienosti homma toimii.
Suuremmalla ja omalla porukalla suosittelen sitten Uiton kämppää melontakeskuksessa. Vaalan kunnasta voi sitä sitten tiedustella.
Tälle Tervolanniemeltä starttaavalle retkelle otan saunan mukaan. Katsotaan voimmeko sitä turvallisesti käyttää, koska taitaapi olla metsäpalovaroitus voimassa. Mutta "rantakelejä" on luvassa.

Ari Ollila:
Moikkelis! Olipahan taasen mukava reissu :D Kiitokset kaikille! Lämmintä riitti ja saje kasteli meijät vasta Tukkisaaresa.
Itellä tuli nähtyä Oulujärvestä ihan uusia paikkoja. Sinne pittää mennä vastaki ja pällistellä muitaki kolokkia.

-Ari

Veli-Matti Lehtonen:
Kiitos kaikille myös täältä Kuoapiosta!
Oli aivan mahoton ukkonen Säräisniemellä, kun ajelin kotia kohti. Ei tarvinnut sekunteja laskeskella, kun räsähti ja ajonopeus oli max 60km/h. Tien varsilla olisi jossain voinut meloa!
Meillä oli hienot kelit järvellä ja todella hieno ryhmä. Laittelen jossain välissä kartan melotusta reitistä sähköisenä. Voitte sitten tulevaisuudessa suunnitella omia retkiä, muistaen aina kunnioittaa luontoa. Nyt se kunnioitti meitä ja antoi parhaat melontakelit.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta