Yleinen alue > Retkimelonta

Patikkareissu loka-/marraskuussa 2011?

<< < (6/9) > >>

Sirpa Salo:
Viikonloppu menee vaihteeksi reissaten, joten suunnittelupalaveriin en ehdi silloin. Alkuviikosta ehtisin, mutta jos saatte reissukuviot suunniteltua jo viikonloppuna, ilmestyn sitten vain perjantaina Korouma-kyydin toivossa lähtöpaikalle. Vähän ehkä kiireeksi menee, mutta menköön. Toivottavasti ei vaan tule retkelle -18oC ja lumisadetta, koska en taida ehtiä päivittää kamppeitani kovin arktiseen muotoon. :)

Tuija Auvinen:
Iltaa!

Mä oon joskus myös juonut vettä suoraan Korojoesta, hengissä on tultu takaisin. Karttakin saattaa löytyä jostain, jos oikein kovasti jaksaa etsiä. Mulla olisi myös kahden hengen teltta, jos joku on telttapaikkaa vailla. Suunnittelupalaveri passaa hyvin viikonloppuna, mielellään siten, että voin ottaa juniorin matkaan, eli vaikka Tukkisaaressa.

Tuija

Teijo Lehtonen:
Sunnuntaipalaveri sopii hyvin, vaikka Tukkisaaressa. Pilpasuokin houkuttelisi.

Katja Lehtonen:
Moi!

Sunnuntaipalaveriin en pääse paikalle, Nokkalaan pääsen perjantaina ihan itse. Telttapaikka kelpaisi mulle, mielellään (jos saa toivoa/nirsoilla) ei kuorsaava kaveri ;)
Ja mulla ei tosiaan ole autoa. Kartta sensijaan löytyy ja olis mallia Korouoma-Simojärvi Virkistyskartta. Että sillä varmaan voi jonnekin eksyä ihan taidokkaasti.

Tiina Kotipalo:
Moi,

Sunnuntaipalaveri Tukkisaaressa käy minulle. Lähden mielellään myös melomaan palaverin jälkeen :) Jos päädytte Pilpasuolle, se sopii myös.

t.tiina

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta