Yleinen alue > Retkimelonta

Melontaretki Hossaan 25.-27.5.2012

<< < (3/14) > >>

Minna L.:
Minä voin tulla kanssa mukaan, jos ei tule mitään suuria esteitä lähempänä... minä voin tulla kanoottiin jollekin apuriksi  :)

Sirpa Salo:
Minua kiinnostaa kans tuo reissu eli olen lähdössä mukaan, jos vaan saa muut kuviot sopivasti aikataulutettua toukokuussa. Menopeliksi ottaisin mielelläni avokanootin ja siihen tarvitsin kaverin. Tiina ja Teijo ilmeisesti varattiin jo. :-) Jos avokanootit loppuu kesken tai ei löydy melontakaveria, lähden sitten kajakilla. Täytyy tietty katsoa tilanne lähempänä ajankohtaa. Toiveissa olisi kohtuullisen rauhallinen viikonloppureissu hektisen elon keskelle.  Kuohuviin koskiin en mielelläni lähtisi avokanootilla, joten pelkkä suht tasaisen veden lappaminen voisi sopia mulle tälle reissulle hyvin.

Teijo Lehtonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Sirpa Salo - Maaliskuu 31, 2012, 15:13:24 ip ---Menopeliksi ottaisin mielelläni avokanootin ja siihen tarvitsin kaverin. Tiina ja Teijo ilmeisesti varattiin jo. :-)
--- Lainaus päättyy ---

Ari ja Minna on vielä vapaana. ;-)

Sylvain Eckhardt:
Täällä on speed dating menossa. Pitäskö perustaa siihen oma jaosto? :D

Teijo Lehtonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Sylvain Eckhardt - Huhtikuu 02, 2012, 14:02:12 ip ---Täällä on speed dating menossa. Pitäskö perustaa siihen oma jaosto? :D

--- Lainaus päättyy ---

Vai pitäisikö yhdistää diskotanssijaoston kanssa? ;)

ps. Sirpa... Jarmokin on vielä vapaana, jos vaan kanootteja riittää.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta