Yleinen alue > Retkimelonta

Melontaretki Hossaan 25.-27.5.2012

<< < (9/14) > >>

Teijo Lehtonen:
Tiina ei pääsekkään reissuun eli tarvisin kanoottiin keulamelojan.

Eräs lähtijä ilmaisi toiveena, että oltaisiin sunnuntaina Oulussa ennen ilta yhdeksää koska töihin pitää ehtiä. Lähdetään sunnuntai-aamuna kohtuu aikaisin vesille, jotta ei tule kiire.

Annika Heinonen:
Hei lähtisin kans reissuun mukaan, jos vielä mahtuu? Multa löytyy kesämakuupussi ja ilonen mieli, muut asiat sitten puuttuukin :D
Niin oisko vielä yhtään kajakkia vapaana tai paikkaa avokanootissa?
Eihä mulla tietenkää telttapaikkaakaa oo, eikä sitä hommelia millä valmistettaan sapuskaa.. mutta lähössä kuitenkin mieluusti olisin..  terveisin näillä mennään eräilijä :)

Teijo Lehtonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Annika Heinonen - Toukokuu 10, 2012, 19:00:54 ip ---Niin oisko vielä yhtään kajakkia vapaana tai paikkaa avokanootissa?

--- Lainaus päättyy ---

Minun kanootissa on keulapaikka vapaana.
Kesäpussilla pärjää jos pääsee tupaan nukkumaan, mutta teltassa on todennäköisesti liian kylmä näin alkukesästä, yölämpötila saattaa laskea nollaan. Muutenkin kannattaa varata mukaan sateelta suojaavaa ja lämmintä vaatetusta.
Retkikeitintä voi esimerkiksi pyytää joltain lainaan tai jos on suunnitelmissa tehdä jatkossakin reissuja niin monenlaisia keittimiä saa edullisestikkin, muistaa vaan hankkia myös sopivat polttoaineet. Muistakaa myös ruokailuvälineet ja vesiastia juomavedelle.

Teijo Lehtonen:
Mihin aikaan perjantaina ihmiset ehtii liikkeelle? Mitä aikaisemmin lähdetään sitä parempi, menee yleensä hyvin myöhäiseen ennen kuin saavumme ensimmäiselle yöpymispaikalle. Olisiko 17.00 Nokkalan vajalla, josta lähtö mahdollisimman pian?

Lauantaina on aikaa kokkailla päivälläkin, mutta suunnitellaan sunnuntain lounaaksi mielellään hieman nopeampi eväs, esim. nuudelit, nopea pussikeitto tms. Jos joku alkaa keittelemään pottuja niin koko porukka joutuu odottelemaan.

Tuija Auvinen:
Mä pääsen lähtemään mihin aikaa vaan, eli ihan miten muille sopii :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta