Yleinen alue > Retkimelonta

Melontaretki Hossaan 25.-27.5.2012

<< < (10/14) > >>

Ari Ollila:
Molskista! Porukkaa on lähösä sen verran palijo, että kaluston kuskaamisseen tarvitaan molemmat kärryt. Voin ite kiskua isomman kärryn, mutta kuka ottaa toisen? Täytyy kysyä vielä Sylvainilta, että joutaako molemmat. Lisäksi pitäs tietää se, kuinka moni haluaa/aikoo laskia Peranganjoen? Jos ite lasken joen, niin sillon pitäs vaihtaa paikkaa jonku kajakki melojan kans? Kuka kajakilla menijöistä vois melua kanootilla ensimmäisen illan?

-Ari

Veli-Matti Lehtonen:
Sunnuntain melontamatka on n. 12 km, jos lopetatte Papinpetäjälle. Välillä on Lounatkosken ohitus, jota varten kaksi kärryllistä autoa varmaankin viedään paikalle ja lopetuspaikalle loput.
Jos olette about lounasaikaan-iltapäivän aikana Papinpetäjällä, on vajaan kilometrin päässä tarjolla  edullinen keittolounas.
Laitan Teijolle henkilökohtaisena viestinä tarkempaa tietoa, niin ei syytetä mainostamisesta.
Weltsu

Teijo Lehtonen:
Eli sunnuntaina tosiaankin melontamatka kohtuullisen lyhyt, joten ei varmaan kannata alkaa välillä kokkailemaan sapuskaa. Tiedossa olisi siis valmis maksullinen lounas retken päätteeksi jos väki haluaa, ilmoitus lounaan halukkuudesta minulle viimeistään viikkoa ennen retkeä jotta tiedetään ilmoittaa moniko haluaa kyseisen ruokailun.

Jouni Laitinen:
Ilmoittaudun mukaan tähän mikäli vielä mahtuu. Auto löytyy tarvittaessa.

Jouni

Sanna Viinonen:
Ari, minä voin ottaa paikkasi kanootissa perjantain menoiltana. Minulle lähtöajaksi käy mikä aika vain. Lähtöruokailu Teijon ehdottamana järjestelynä sopii.

Sanna

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta