Yleinen alue > Retkimelonta

Melontaretki Hossaan 25.-27.5.2012

<< < (2/14) > >>

Teijo Lehtonen:
Hienoa että retki herättää heti kiinnostusta, pitääpä muistutella sitten lähempänä.

Seuran kajakeista sopivimpia ovat Yukon Expeditionit sekä Alzit. Mikäli ei lasketa Peranganjokea niin myös Seayak on mahdollinen.

Mari Kumpulainen:
Minä olisin kans lähdössä mukaan! Palataan asiaan kuitenkin vielä lähemminkin. Onkos tuo arctic star (500pe) sopiva menopeli moiselle retkelle vai pitääkö kehitellä jokin muu kelluke matkaa varten? :)

Tiina Kotipalo:
Selvä Teijo :) Otetaanko seuran kanootti vai onko muita mielessä?

Hossan maisemat on tosiaan mukavat meloskella, kaikki vaan mukaan!

t.Tiina

Teijo Lehtonen:
Hmm... mitähän tuohon Marin Stariin osaisi vastata... kyllähän sillä voi toki lähteä, mutta paikoitellen on pieniä virtapaikkoja joissa pitkällä suuntavakaalla kajakilla voi olla hankala kääntyä. Lisäksi Kokalmukselta Ala-Valkeaiselle ja toisinpäin mennään kapeaa ojaa myöten jossa on pari mutkaa, en ole mittaillut kuinka pitkällä paatilla niissä mahtuu kääntymään. ;)



Tiina, en vielä osaa sanoa. Yksi kojootti kanootti olisi tiedossa, mutta katellaan sitten lähempänä.

Ari Ollila:
Moikkelis! Mää oon kans lähösä reissuun mukkaan. Menopelinä oma kajakki tai kanootti. Kanoottiin tarvii jonku kaveriksi, eli jos jotakuta kiinnostaa matkata ko. pelillä, nii ilimotelkaa. Ittiä kiinnostas kovasti tuo Peranganjoki. Joskus muinoin oon sen kertaalleen menny ja siittä on hyvät muistot. Nyt ois mukava mennä se uuvestaan.

-Ari

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta