Yleinen alue > Retkimelonta

Äitienpäivänretki Sanginjoelle 12.5.2012.

<< < (4/5) > >>

Jarmo Kujala:
Joo, mukana ollaan, jos johonkin autoon mahtuu. Tarviiko varata kajakki, jos ei ole kranttu paatin suhteen? Minulle riittää kelluva versio. :)

Ari Ollila:
Molskista! Lähtijöitä tällähetkellä vissiin 15. Näistä seittämällä vissiinki oma paatti, joten seuran paatteja tarvitaan ainaki kaheksan. Joten toistaseksi ne näyttäs riittävän. Autoja tarvitaan ainaki nelijä, niitäki on laskelmien mukkaan tarpeksi. Mää voin ottaa ison kärryn, koitetaan saaha siihen kaiki paatit, mutta tarvittaessa pienmpiki on olemasa ja vissiin käytettävissä.

-Ari

Sylvain Eckhardt:

--- Lainaus käyttäjältä: Jarmo Kujala - Toukokuu 11, 2012, 00:11:38 ap ---Joo, mukana ollaan, jos johonkin autoon mahtuu. Tarviiko varata kajakki, jos ei ole kranttu paatin suhteen? Minulle riittää kelluva versio. :)

--- Lainaus päättyy ---

kajakkeja riittää hyvin, käytettävissä 10 Alz, 5 Exp, + Koskarit. Pari kymmentä kajakkia... Kajakki pitää tässä tapauksessa varata jos haluaa ehdottomasti tietyn kulkupelin. Jos ei ole niinkään tärkeä , voi luottaa että lauantain aamulla löytyy kajakki itselleen.

Anne Tauriainen:
Hei,

Minä ilmoittaudun myös mukaan.

Ari Ollila:
Moro! Porukkaahan alakaa olla jo ihan mukavasti :) Kävin hakkeen hallilta 262:sen, muutaman melan ja aukkopeiton. Aamulla ennen kuormantekua jokkainen varmistaa ite, että paatti ja muut varusteet on kunnossa, mm, ilimapussit, luukut, jalakatuet ym. Lähtijöitä on nyt ainaki 16, lus Raahelaiset vahavistus joukot, joten autoja tarvitaan meleko monta. Lopetuspaikalle tarvitaan luultavasti kaks ja lähtöpaikalle menemisseen viis. (laskelmissa mukana Raahen porukka)
Sääennusteetki näyttää huomiselle vähän parempaa ku muutama päivä sitte, siis kiva reissu tulossa ;)

-Ari

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta