Kirjoittaja Aihe: PMMP koottuja keskusteluita  (Luettu 27904 kertaa)

Mari Keskikuru

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
PMMP koottuja keskusteluita
« : Heinäkuu 10, 2012, 20:06:24 ip »
Hei,
näyttää siltä että pääsisinkin Perämeren Melontapäiville Raaheen. Löytyisikö kenelläkään osallistujalle autonkatolta tai trailerista paikkaa kajakille? Mielelläni ottaisin oman mukaan. Voisin itsekkin hypätä kyytiin, mutta pääsen myös bussilla.

Jos siis kajakin kuskaus onnistuisi niin ota yhteyttä.
   -Mari (nolla5nolla-3607996)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2012, 00:50:55 ap kirjoittanut Mari Keskikuru »

Teijo Lehtonen

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 384
Vs: PMMP kajakille kyytiä?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 10, 2012, 21:29:24 ip »
Eiköhän jostain löydy, ehkä seuran traileriinkin saattaisi mahtua.

Tuija Auvinen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 26
Vs: PMMP kajakille kyytiä?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 10, 2012, 22:24:19 ip »
Mä voin todennäköisesti tarjota ainakin Mari sulle kyydin, olen autolla lähdössä. Kajakkia ei kirpun kyytiin saa, mutta jospa se mahtuisi johonkin kyytiin. Pääsen lähtemään Raaheen neljän maissa, jahka juniori lähtee reissuun.

Heikki Kontturi

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: PMMP kajakille kyytiä?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 10, 2012, 22:58:36 ip »
Voin luultavasti tarjota useammalle koko PMMP:n osallistujalle kyydin. Lähden Raaheen pikkubussilla. Sovitellaan kyytejä lähempänä.

Heikki Kontturi

Mari Keskikuru

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
Vs: PMMP kajakille kyytiä?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 11, 2012, 00:49:55 ap »
Autoista paikkoja näköjään tarjolla useammallekkin -hienoa! Ja kiitos kaikille kyytitarjouksista.

Sain kaverin autosta jo paikan. Mutta jos jonkun autoon kajakin saan, ja kyytiin mahtuu, niin voisin tulla myös kyytiläiseksi nostelemaan paatteja.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2012, 01:43:15 ap kirjoittanut Mari Keskikuru »

Minna L.

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 40
Vs: PMMP kajakille/osallistujille kyytiä?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 11, 2012, 07:41:44 ap »
Hei,

jos joku on lauantaina menossa Raaheen niin voisin tulla kyytiin :)

T:Minna

Niina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
Vs: PMMP kajakille/osallistujille kyytiä?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 11, 2012, 20:57:25 ip »
Minun isoon autooni mahtuu vielä ainakin yksi kyytiläinen kamppeineen, lähden perjantaina mielellään hyvissä ajoin (jotta ehtisin kokeilemaan / ostamaan melontaliivit) ja palaan Ouluun sunnuntaina PMMP:n päätyttyä. Minna, kysäisepä kyytiä Tiinalta, hän nimittäin menee Raaheen vasta lauantaina. Eiku autot täyteen, niin minimoidaan pakokaasupöllytykset ja muut sotkut. Ehdottaa ekomartta  :D

Tiina Kotipalo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 57
Vs: PMMP kajakille/osallistujille kyytiä?
« Vastaus #7 : Heinäkuu 12, 2012, 00:51:13 ap »
Minä olen tosiaan menossa vasta lauantaina ja kyytiin sopii ihmisiä. Kajakkitelineitä mulla ei ole vielä, kattotelineet kyllä, tosin asennusta vailla. Timo W vois tuoda mulle Nokkalaan vaikka ne kajakkikoukutkin joku päivä? Mites muuten kajakkien roudaus sinne Raaheen ja pitääkö kajakki varata, vai otetaanko vaan mukaan määrätön määrä niitä? Ilmottautumisessa taisi olla joku kysymys asiaan liityen? En tainnut tajuta mainita, että haluan seuran kajakin mukaan.

Teijo Lehtonen

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 384
PMMP2012 kuvia
« Vastaus #8 : Heinäkuu 24, 2012, 17:02:58 ip »
Pari linkkiä joista löytyy kuvia PMMP2012 tapahtumasta.

Timo Kestin albumi


Poistettu toimimattomat linkit
« Viimeksi muokattu: Elokuu 25, 2022, 18:57:40 ip kirjoittanut Anna L »

Sylvain Eckhardt

  • Johtokunta
  • Sr. Member
  • *
  • Viestejä: 350
PMMP2013 lähestyy!
« Vastaus #9 : Heinäkuu 08, 2013, 18:00:48 ip »
Seuramme järjestämä (yhteistyössä Pikkulahden Palvelut Ky:n kanssa) merimelontatapahtuma PMMP2013 lähestyy kovaa vauhtia! Tapahtumasivuilla on ohjelma ja aikataulut, kouluttajien profiilit ja ilmoittautumislomake. Tervetuloa lämpimästi!

Tapahtumasivut:      http://peramerenmelontapaivat.blogspot.fi/
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 18, 2013, 14:25:14 ip kirjoittanut Sylvain Eckhardt »

Heli Alanen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 43
Vs: PMMP2013 lähestyy!
« Vastaus #10 : Heinäkuu 12, 2013, 14:35:14 ip »
Hei!

Olisiko porukkaa lähdössä PMMP:hen Oulusta omien kajakkien kanssa? Jos seuran kajakit viedään Raahen isommalla trailerilla, voisimmeko järjestää jonkinlaisen kimppakyydin omille kajakeille pienemmällä trailerilla? Minunkin autolla kärryä voi tarvittaessa vetää, jos ei tehokkaampia vetoautoja ilmaantuisi. Itse mietin tapahtumaan osallistumista mutta en ole vielä ilmoittautunut mukaan. Kivointa olisi kuitenkin saada mukaan oma paatti. Jos joku järjestäjistä lukee tämän, voitteko kommentoida mahtuuko kaikille kursseille vielä mukaan, jos nyt ilmoittautuisi? Saako paikan päällä kajakin helposti lainaan, jos kyytiä omalle ei järjestyisi?

Sylvain Eckhardt

  • Johtokunta
  • Sr. Member
  • *
  • Viestejä: 350
Vs: PMMP2013 lähestyy!
« Vastaus #11 : Heinäkuu 12, 2013, 14:43:19 ip »
Hei , täällä joku järjestäjistä uskaltaa vastata, että kajakkisi mahtuu varmasti mukaan ja muidenkin. Sinne mennään kahdella trailerilla ja monta autoa on sinne menossa. Kiinnostuneet, ilmoitelkaa mikäli on tarvetta viedä oma kajakki Raaheen seuran trailerilla.

Sylvain

Matti Vedenoja

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: PMMP2013 lähestyy!
« Vastaus #12 : Heinäkuu 12, 2013, 15:48:11 ip »
Mun kajakki olis kans tulossa seuran traileriin Tukkisaaresta.

HeKu

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 87
Vs: PMMP2013 lähestyy!
« Vastaus #13 : Heinäkuu 13, 2013, 22:17:04 ip »
Ja mä kyselisin kyytipaikkaa ihan vaan itselleni ;), paattia ei ole tulossa mukaan. Mieluusti sellainen kyyti, että ehtisi perjantaina ajoissa jo ihan ekoihin juttuihin mukaan ja sunnuntaina kerkiäisi kanssa oleelliset meloskelut ennen kotimatkaa. Bensakuluihin osallistun ilman muuta.

t. Helena K

Sylvain Eckhardt

  • Johtokunta
  • Sr. Member
  • *
  • Viestejä: 350
Vs: PMMP2013 lähestyy!
« Vastaus #14 : Heinäkuu 16, 2013, 18:08:31 ip »
Onko porukkaa tulossa pois Raahesta sunnuntaina päivällä (lähtö viimeistään klo 13)?