Yleinen alue > Retkimelonta

Hossanretki 24.-26.5.2013

<< < (2/3) > >>

Veli-Matti Lehtonen:
Laitelkaapa pikaiseen osallistumiasianne ja varmana!
Logistiikka ja välineet varmistuvat sen mukaan. Paikanpäältä Hossasta on mahdollisuus saada kalustoa, vaikka vuokralle. Erityisesti avokanootteja sekä joitain kuljetuksia voi sopia sen mukaan. Mutta tästä tulee hieno retki!
Tehkää omat varaukset Teijon mukaan K&C:n välineistä.

Teijo Lehtonen:
13 melojaa ilmoittautunut mukaan, joista kaksi pienellä varauksella, eli lähtö kolmella autolla. Kokoontuminen Nokkalassa perjantaina klo 17, kannattaa tulla paikalle aikaisemminkin valmistelemaan kalustoa mikäli pääsee.

Saamme retken päätteeksi kyydityksen autokuskeille autojen hakuun, joten pääsemme perjantai-iltana aikaisemmin vesille kuin edelliskerralla. Lauantaina pidämme lounastauon Hakokosken laavulla, toiveissa olisi että eväs suunnitellaan selaiseksi joka ei vie hirveästi aikaa (=pottujen keittely tms.), kun pääsemme ajoissa illalla kämpälle niin siellä on aikaa istua nuotiolla, kokkailla ja paistella lättyjä. Sunnuntaina voidaan käydä kävelyllä Muikkupuron laavulla ennen vesille lähtöä.

ps. Teemulle on löytynyt avokanootti ja toinen meloja

Ari Ollila:
Moi! Lähtijöitä ja kalustua on sen verran, että kaikki paatit voip sopia issoon kärryyn. Käyn hakemassa sen Tukkisaaresta jo torstaina ja tuun perijantaina sen (ja oman inkkarin) kans Nokkalaan, katotaan sielä sitte tarvitaanko toista kärryä. Kamppeita kannattaa pakkailla niin, että niitä voi laittaa trailerin pohojalle, sillon ei tarvi kaikkia survua takakontteihin ja matkaan päästään vähän joutusammin. Aukkopeitoille, liiveille ja kypärille tuon pari isua säkkiä, jotka mennee sitte kans kärryssä. Valakatkaa jokkainen ensin em. vermeet plus mela ensin, niin niitten pakkaamisen jäläkeen voijaan ruveta laitteleen paatteja kyytiin, eikä tarvi jäähä ootteleen sitä viimestä mellaa, joka pittää saaha kärryn pohojalle. Olikohan mittää kalustua lähösä Tukkisaaresta?

-Ari

Piia S.:
Hei!

Käytiin eilen katsomassa kajakkia mulle Nokkalasta, mutta ei löytynyt yhtään sopivaa paattia, jossa jalat olisivat yltäneet jalkatuille. Miten niihin junnukajakkeihin saisi ne jalkatuet? Olisiko muita ehdotuksia sopivaksi kajakiksi mulle Hossan reissulle?

t.Piia

Teijo Lehtonen:

--- Lainaus käyttäjältä: Piia S. - Toukokuu 21, 2013, 13:35:04 ip ---Hei!

Käytiin eilen katsomassa kajakkia mulle Nokkalasta, mutta ei löytynyt yhtään sopivaa paattia, jossa jalat olisivat yltäneet jalkatuille. Miten niihin junnukajakkeihin saisi ne jalkatuet? Olisiko muita ehdotuksia sopivaksi kajakiksi mulle Hossan reissulle?

t.Piia

--- Lainaus päättyy ---
Minulta löytyy junnukokoinen retkikajakki lainaan, tuon Nokkalaan ennen retkeä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta