Kirjoittaja Aihe: Vaalasta Vesille 30.7.2011  (Luettu 6167 kertaa)

Teijo Lehtonen

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 384
Vaalasta Vesille 30.7.2011
« : Kesäkuu 28, 2011, 17:04:45 ip »
Oulujärven Melojat järjestävät Vaalasta Vesille tapahtumapäivän lauantaina 30.7. ja tarkoitus on lähteä sinne retkimielellä. Voi tulla muutenkin paikalle pyöriskelemään, ostoksille ja tutustumaan Oulujärven Melojien toimintaan ja kalustoon. Paikalla on myös melontakaluston ja tarvikkeiden myyjiä ja muutakin ohjelmaa.

Suunnitelmana on mennä paikalle perjantaina, majoittua voidaan esimerkiksi Uiton majassa joka on varattu melontakeskushankkeelle ja muutama nukkumapaikka on jo varattuna muille, mutta vielä mahtuu. Lisäksi voidaan yöpyä teltoissa melontavajan läheisyydessä tai meloa Pikku-Palosen varaustuvalle (n.6km) joka on myös varattu viikonlopuksi. Mikäli majoitumme melontakeskuksella niin voimme käydä illalla pikku melontalenkin ja saunoa Uiton majan rantasaunassa (todennäköisesti). Lauantaina tapahtumien jälkeen voimme käydä taas iltalenkin tai meloa Pikku-Paloseen yöksi. Takaisin Ouluun sunnuntaina.

Nyt vain mukaan lähtijät ilmoittautumaan niin tiedetään varata majapaikat ja kalusto. Viemme mukana juniorikalustoa lasten melotusta varten.

Tapahtumaan osallistujien kesken arvotaan kajakki! :)
Lisätietoa tapahtumasta: http://www.oulujarvenmelojat.com/7

Heitelkää omia mielipiteitä tapahtumaan lähdöstä, haluaako joku tulla vasta lauantaina tms...

Veli-Matti Lehtonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Ei oppi "ojaan" kaada
Vs: Vaalasta Vesille 30.7.2011
« Vastaus #1 : Kesäkuu 29, 2011, 00:53:49 ap »
Kummisetä Weltsu ilmoittautuu!
Olin aikoinani mielenkiinnosta seuraamassa Oulujärven Melojat seuran perustamista.  Mielelläni lupauduin kummisedäksi. Siis, olen mukana. Perjantaina en ehkä vielä ehdikkään, mutta la-su olen mukana.
Olisipa hienoa nähdä poolonpeluuta pienenä esityksenä, mutta se vaatii välineiden tuontia esim. Oulun suunnasta tulijoilta.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 19, 2011, 00:25:43 ap kirjoittanut Veli-Matti Lehtonen »
Weltsu

Sirpa Ruokangas

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 10
Vs: Vaalasta Vesille 30.7.2011
« Vastaus #2 : Heinäkuu 18, 2011, 10:08:03 ap »
Hei,

minä olisin tulossa vasta lauantaiksi paikan päälle. Mukana siis la-su.

Sirpa



Veli-Matti Lehtonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Ei oppi "ojaan" kaada
Vs: Vaalasta Vesille 30.7.2011
« Vastaus #3 : Heinäkuu 18, 2011, 10:56:57 ap »
Varsinainen tapahtumapäivä lienee lauantai. Mukaan tulijat voivat sopia omia pikkuretkiä lähivesille ja omia juttuja esim. perjantaille ja sunnuntaille. Kelien mukaan melontaa Oulujärven kohteisiin.
Weltsu

Teijo Lehtonen

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 384
Vs: Vaalasta Vesille 30.7.2011
« Vastaus #4 : Elokuu 07, 2011, 01:23:58 ap »
Kuvia tapahtumaviikonlopusta löytyy https://picasaweb.google.com/teijo4/2011073031VaalastaVesilleViikonloppu?authuser=0&feat=directlink ja Oulujärven Melojien facebook sivuilta.