Kirjoittaja Aihe: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.  (Luettu 10899 kertaa)

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« : Huhtikuu 02, 2012, 14:33:27 ip »
Hei! Kesän reissukalenteri alkaa täyttymään ja Ruunan reissun ajankohdaksi ollaan mietitty viikon 27 loppua, eli 6-8.7.
Retki on tarkoitettu seuran jäsenille.

Retki tehdään siis Lieksaan, Ruunaan Neitikoskelle, jossa on mahdollista puljailla ja harjoitella koskimelontaa, sekä freestyle temppuja ehkä suomen turvallisimmassa koskessa.
Lauantain ohjelmassa todennäköisesti myös retki Lieksanjoella. Mukaan voi lähteä, vaikkei aikosi meloakkan, sillä Ruunaalla on hyvät mahdollisuudet mm. patikointiin ja maastopyöräilyyn.

Retki ei ole ns. virallinen retki, joten tarkkoja suunnitelmia ja virallista vetäjää ei retkellä ole. Itse toimin kuitenkin jonkinlaisena retken järjestäjänä. Eli jokainen vastaa itsestään ja kuluista. Matkakustannuksiin trailerinvetäjällä on mahdollista hakea kilometrikorvausta seuralta. Muista kuluista retkeläiset vastaavat itse. Majoittua voi, mökissä, aitassa tai teltassa ja tietenkin, jos jollakin on asuntoauto tai- vaunu, niin sekin onnistuu. Ruunaan retkeilykeskuksesta on alustavasti varattu yksi mökki ja kaksi aittaa. Oliskin tärkeää, että ilmottautumiset retkelle tulisivat mahdollisimman aikaisin, jotta majoitusjärjestelyihin saadaan selvyys. Mökin hinta on 100€/vuorokausi ja sinne mahtuu 6 melojaa. Aitta maksaa 35€/vuorokausi ja tilaa on neljälle. Lisää tietoa Ruunaasta ja mm. majoituksesta: http://www.ruunaa.fi/fi/etusivu/index.php Matkat tehdään kimppakyydeillä.

Kerrothan ilmottautumisen yhteydessä missä haluat majoittua ja onko käytössä auto. Jokainen vastaa itse myös tarvitsemastaan melontakalustosta. Seuran paatti kannattaa varata hyvissä ajoin Sylvainilta.

Video viimevuoden reissusta: http://www.youtube.com/watch?v=xW8Fm-ZO6Cw

Ja puljailua neitikoskessa http://www.youtube.com/watch?v=mVG0azfBrsA

Sekä kuvia https://picasaweb.google.com/116930164481063327947/KCNRuunaanRetki2011?authkey=Gv1sRgCN7L59bQx9KtqgE#

Kommentit, toiveet ja hyvät ideat on tervetulleita. Tulossa siis hieno reissu Ruunaalle. Mukaan vaan!

Itse ilmottaudun retkelle ja käytössä on koukullinen auto ja yövyn mielellään mökissä. Omia kajakkeja otan mukaan kaksi.

-Ari
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 02, 2012, 14:40:39 ip kirjoittanut Ari Ollila »

Tiina Kotipalo

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 57
Vs: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« Vastaus #1 : Huhtikuu 03, 2012, 22:10:48 ip »
Todennäköisesti lähden mukaan. Mieluiten yövyn mökissä. Puljailu ei minua niin hirrveästi kiinnosta, mutta jokiretki Lieksanjoella ehdottomasti! Saatanpa vähän patikoijjakki, jos vaan maltan pysyä kajakista poissa ;)
Autosta en uskalla vielä mitään sanoa, kun on tuo nuoriso..

Teijo Lehtonen

  • Sr. Member
  • ****
  • Viestejä: 384
Vs: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« Vastaus #2 : Toukokuu 09, 2012, 23:09:39 ip »
Itse en taida tänä vuonna lähteä vaan painotun enemmän merimelonnan suuntaan, mutta toivottavasti väkeä lähtee kun on majoituskin jo ajoissa varattu. :)
Kannattaa varmaan Sanginjoki- ja Kutujokiretkillä mainostaa.

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« Vastaus #3 : Toukokuu 28, 2012, 23:47:11 ip »
Moikkatirallaa! Reissuun aikaa reilu kuukausi. Muutamia kiinnostunneita on ilimottautunu, joten eiköhän reissu totteuvu.
Lissääki toki matkaan soppii ja lähiaikoina ois hyvä ilimasta kiinnostuksesa, koska mökin ja aittojen varraukset täytyy piakkoin vahavistaa tai perua. Lissää mökkejä tuskin ennää saa varattua, mutta aittoja vois saaha myöhemminki. Ja ainahan sielä on mahollista telttailla. Eli ilimotusta tulemaan ja siihen toive majapaikasta.

-Ari

Minna L.

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 40
Vs: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« Vastaus #4 : Toukokuu 29, 2012, 01:20:32 ap »
Hei,

minä lähden mukaan. Tulen mökkimajoitukseen mukaan. Ei ole autoa. Minä tulen koskeen uimaan ;D ... mutta käyn myös patikoimassa... maastopyöräilykin kiinnostaisi, mutta taidan jättää väliin. Ari pääsenkö kyydissäsi?


Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« Vastaus #5 : Toukokuu 29, 2012, 18:51:23 ip »
Hei,

minä lähden mukaan. Tulen mökkimajoitukseen mukaan. Ei ole autoa. Minä tulen koskeen uimaan ;D ... mutta käyn myös patikoimassa... maastopyöräilykin kiinnostaisi, mutta taidan jättää väliin. Ari pääsenkö kyydissäsi?

Moikka! Yks mökki- ja autokyytipaikka varattu Minnalle.

-Ari

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« Vastaus #6 : Kesäkuu 12, 2012, 02:00:46 ap »
Moro! Eipä oo kovin vilikasta keskustelu reissun tiimoilta ollu. Muutamia on kuitenki lähösä ja mökkipaikat alakaa olla varattu. Toisen aitan perruin tännään, mutta toinen on vielä varattuna. Nyt kannattaa ilimotella, jos on kiinnostusta lähtä reissuun, vielä on muutamia majapaikkoja vappaana. Tokihan sielä voi myös telttailla. Paattien varrauksista sen verran, että jokkaisen kannattaa varata itelleen joku paatti Sylvainilta, jotta mukkaan saahaan riittävästi kajakkeja. Tehhään kuitenki nii, että välillä kajakkeja vois vaihtaa ja jokkainen vois halutessaan kokkeilla usiampaaki erilaista paattia. Neitikoski on mainio paikka tutustua kajakkien erillaisiin ominaisuuksiin. Jatketaanpa suunnittelua.

-Ari

Veli-Matti Lehtonen

  • Full Member
  • ***
  • Viestejä: 175
  • Ei oppi "ojaan" kaada
Vs: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« Vastaus #7 : Kesäkuu 18, 2012, 20:35:25 ip »
Jos ei Ruunaalle, niin sitten Iijokisoutuun! On samaan aikaan.
Harmi.
Weltsu

Jarkko Hautamäki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
Vs: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« Vastaus #8 : Kesäkuu 20, 2012, 20:47:05 ip »
Minä tulen völjyyn, otan mukaa pelipaatin ja muovislalomin seuralta. Majotus voi olla mikä tahansa vaan ei aitta. Kyytiä olen vielä vailla, onko Arilla vielä tillaa?Lähtö passaa perjantainasta aikasesta yömyöhään. Pieksämäen melontaseura oli kuulemma tulossa juurisamana viikonloppuna, niin sieltä voi saaha uusia tuttavuksia. Eikä se yhteistyökään hullua ole, niillä on nimittäin hyvät poolo vehkeet talvireenejä ajatellen. Suaattaa myös olla että meijän seuralaisia liitty savosta päin, vaa eipä tuota tiijä.

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« Vastaus #9 : Kesäkuu 20, 2012, 21:25:31 ip »
Moro! Mökkipaikka ja autokyyti varattu Jarkolle.

-Ari

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« Vastaus #10 : Heinäkuu 03, 2012, 01:36:36 ap »
Moikkelis! Ruunaan reissu lähenee. Oulusta reissuun on lähösä tällähetkellä kaheksan retkeläistä ja Raahen suunnalta on tulosa nelijä, eli yhteesä kakstoista. Mökki- ja aittapaikkoja on kymmenen, eli kahelle on tarijolla telttamajotusta, ellei sitte mökkejä tai aittoja oo vielä sielä vappaana ja joku halua niitä vuokrata. Em. paikat on jaettu ilimottautumis järijästyksessä.
Oulusta autoja on lähösä kolome, joista yks autokunta jatkaa matkaa ruunaalta etiäpäin. Mutta tällä lähtijämäärällä pääsemmä takasi kahellaki autolla. Raahen porukat tullee suoraan omilla kyyteillä. Lähtö siis perijantaina töitten jäläkeen.
Sopisko kokkoontuminen Nokkalaan kello 17.00? Jos joku tarvii kyytin Nokkalaan kamppeineen, niin voin noukkia matkalaisia kyytiin sinne päin mennessä, ilimotelkaa.

-Ari   

Jiri Mares

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 29
Vs: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« Vastaus #11 : Heinäkuu 04, 2012, 12:22:53 ip »
Hei, kello 17 perjantaina sopii! Nähdään sitten!

Sylvain Eckhardt

  • Johtokunta
  • Sr. Member
  • *
  • Viestejä: 350
Vs: Ruunaan Neitikoskelle 6.-8.7.2012.
« Vastaus #12 : Heinäkuu 05, 2012, 13:41:33 ip »
Tämän hetken kajakkivaraukset:

Jiri: Lil'Joe
Alisa: TG-lite
Päivi: Dagger RPM
Minna: Chopper
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 05, 2012, 14:03:06 ip kirjoittanut Sylvain Eckhardt »