Kirjoittaja Aihe: Kitkajoelle?  (Luettu 22747 kertaa)

Annukka Tihinen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
Kitkajoelle?
« : Heinäkuu 25, 2012, 11:48:11 ap »
Hei!

Oisko kenelläkään muulla kiinnostusta tehdä viikonloppureissua Kitkajoelle vielä tässä loppukesästä? Itselleni sopisi näillä näkymin joko 24.-26.8. tai 31.8-2.9.

Retken voisi toteuttaa vaikka edellisvuosien malliin: yöpymiset Juumassa, lauantaina melonta Juumasta Oulankajokeen ja sunnuntaina Käylästä Juumaan. Kosket ovat väliltä I-IV ja lisäksi yksi X, joten ei aloittelijoille. Pahimmat kosket ohitetaan maitse joko kajakkia vetäen/kantaen tai annetaan kokeneemman laskea kajakki ohi ja kävellään.

Muitakin vaihtoehtoja voidaan toki harkita.

-Annukka

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 26, 2012, 00:40:45 ap »
Moikkelis! Kiinnostusta on :) Muutamien kans asiasta on jo ollu puhetta, joten eiköhän tästä reissu saaha aikaseksi.
24-26.8. ois passeli aika, ite voisin kyllä lähtä vaikka aikasemminki ;) Mites muut kiinnostunneet, soppiiko ajankohta?
Mökkivarrauksien takia se ois hyvä tietää hyvissä ajjoin. Kommentoikaa.

-Ari

Annukka Tihinen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 26, 2012, 11:45:27 ap »
Kiva kuulla, että muitakin kiinnostuneita löytyy :) Toivottavasti muillekin käy tuo Arin ehdottama viikonloppu. Minä en harmi kyllä pääse aikaisemmin. Voisin kysellä mökkejä ensviikon alussa. Ilmoitelkaa muutkin potentiaaliset lähtijät itsestänne, niin tiedän suurinpiirtein minkä kokoista majapaikkaa kyselisin.

Mukavaa melontaviikonloppua kaikille! Toiset lähtee puljaamaan koskeen ja toiset valtamerialuksella jokea kyntämään ;)

-Annukka

Annukka Tihinen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #3 : Heinäkuu 26, 2012, 12:18:59 ip »
Täytyi vielä selata kalenteria tarkemmin, kun Ari mainitsit tuosta aiemmin lähtemisestä. Myös 10.-12.8. vois onnistua minulle. Silloin on Taivalkoskella SM-kisat ja melontafestarit, joita olin ajatellut käydä vilkaisemassa. Myöhemmin syksyllä, 8.-9.9. on kuitenkin taas Taivalkoskella Boatercrossin SM-kisat ja muistaakseni samalla palava koski -tapahtuma. Eli tuon ekan vois skipata kun kuitenkin myöhemminkin ehtii katsomaan jotain kisoja. Eli mun puolesta 10.-12.8. viikonloppu voidaan myös laittaa ehdolle Kitkan reissuksi. Kertoilkaa kaikki mikä ajankohta kävisi parhaiten itse kullekin.

-Annukka

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #4 : Heinäkuu 26, 2012, 13:06:06 ip »
Päivää taas! Nythän mää hokasin, että mulle ei käy tuo 10-12.8. ku oon sillon Inarinreissulla.
Siittä etiäpäin ei viikonloppuiksi oo vielä suunnitelmia, joten kaikki käy :D

-Ari

Annukka Tihinen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #5 : Heinäkuu 30, 2012, 19:53:25 ip »
Heips!

Huomasin, että Inarin retki on peruuntunut. Kävisikö sittenkin 10.-12.8.? Näyttää yllättäen siltä, että elo-syyskuun viikonloput alkavat täyttyä (on Venetsialaisia ja muita) ja seuraava mahdollisuus olisikin vasta lokakuulla.

Löytyisikö minun ja Arin lisäksi muita lähtijöitä?

-Annukka

Jarkko Hautamäki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #6 : Heinäkuu 31, 2012, 09:13:07 ap »
10.12.8 ei passaa kun menen melontafestareille, mutta  17-19.8  ja  24-26.8 passais loistavasti, syyskuun alku viikot vietän Norjassa .

Niina

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 19
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #7 : Elokuu 01, 2012, 00:04:34 ap »
Hei!
Sillä aikaa ( 10.-12.8), kun hurjapäät laskevat Kitkan koskia, mie aion patikoida Oulangan kansallispuiston maastoissa, mm. Karhunkierroksia. Keitä muita kiinnostaisi patikoiminen?

Niina

Sylvain Eckhardt

  • Johtokunta
  • Sr. Member
  • *
  • Viestejä: 350
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #8 : Elokuu 02, 2012, 01:28:34 ap »
Lähtisin mielelläni, mutta ainoa mahdollisuus ois 25.-26.8.

Annukka Tihinen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #9 : Elokuu 02, 2012, 02:08:41 ap »
Kiva, että muitakin kiinnostuneita löytyy :) Sovitaanko sitten, että lähdetään 24.-26.8.? Tuo taitaa sopia useimmille.

-Annukka

Sauli Junnila

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #10 : Elokuu 04, 2012, 20:08:51 ip »
Täältäki tullaan mukaan jonkunlaisella miehistöllä(2-3),mutta varmistuu likempänä.Voidaan hoitaa ite majoittumiset niin ei tarvi teidän huolehtia.

Annukka Tihinen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #11 : Elokuu 06, 2012, 21:30:06 ip »
Kiva, että Raahestakin lähtee porukkaa mukaan :) Löytyykö Oulusta vielä lisää väkeä joukon jatkoksi? Ilmoitelkaa vaikka sunnuntaihin mennessä, jotta osaan varata sopivan määrän mökkejä. Kummaltakin leirintäalueelta löytyy vielä vapaana viiden hengen mökki/mökkejä (70/80 €/vrk). Suurempia ei ollut enää tarjolla. Telttapaikat 12/16 €/vrk.

-Annukka

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Kitkajoelle 24.-26.8.
« Vastaus #12 : Elokuu 08, 2012, 22:59:52 ip »
Moi! Lyyvään lukkoon tuo 24-26.8. viikonloppu, niin porukat voi päätää ja suunnitella menosa. Loppu kesästäki
tuntuu olevan tarjiontaa ja osa mennee päälekkäinki, mutta onpahan mistä valita. Ilimotan itteni Kitkan reissulle :)
Reissu voijaan pittää ns. virallisena seuran retkenä, jollon kärrynvetäjä voi hakia seuralta kilometrikorvausta. Muista kulluista
(mm. majotus, muut kyytit) retkeläiset vastaavat keskenään. Koski kokemusta tosiaanki täytyy olla, mutta mukkaan voi lähtä myös vaikka patikoimaan. Varraatko sinä Annukka ainaki yhen mökin ja tosiaanki toivottavvaa ois, että lähtijät ilimottelis ittestään hyvissä ajjoin, saahan majotus ja kyytit järijästymmään.

-Ari

Taina Lehtonen

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 16
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #13 : Elokuu 09, 2012, 13:28:04 ip »
Kitkalle kiinnostunut ilmoittautuu mukaan melomaan.

Annukka Tihinen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #14 : Elokuu 11, 2012, 13:29:20 ip »
Heissan!

Kiva, että ajankohta on nyt lyöty lukkoon :) Kiitos Ari, että kelpuutit tämän seuran retkeksi! Varasin yhden mökin (5 hlö). Voin kysäistä toistakin tarvittaessa, jos joukon jatkoksi ilmoittautuu lisää väkeä.

-Annukka