Kirjoittaja Aihe: Kitkajoelle?  (Luettu 22746 kertaa)

Ante Veijola

  • Vieras
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #15 : Elokuu 14, 2012, 16:54:46 ip »
Moi, ilmoittautuisin mukaan. Tarvitsisin kyydin itselleni ja kajaakille. Olisiko minullekin yösija.
Ánte

Sylvain Eckhardt

  • Johtokunta
  • Sr. Member
  • *
  • Viestejä: 350
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #16 : Elokuu 14, 2012, 21:03:18 ip »
Hienot maisemat, hyvät kosket, hyvä seura, määää-lauluja, pitkiä iltoja. Jee, ilmoittaudun mukaan. Minua ei tarvitse laskea majoitusta varten, nukun missä nukunkin.

Annukka Tihinen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #17 : Elokuu 14, 2012, 23:38:34 ip »
Moikka!

Kiva, että porukkaa on lähdössä :) Eikähän tuonne viiden hengen mökkiin mahdu useampikin, ainakin makuupussin kanssa. Muistelen, et viimeksikin meitä oli enemmän. Joutaakohan muuten seuran kärry mukaan? Mulla ois pieni auto, mutta ei peräkoukkua.

-Annukka

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #18 : Elokuu 15, 2012, 00:52:12 ap »
Moro! Meitä tais viimeksi olla ainaki seittämän ja hyvin sovittiin. Tällä hetkellä lähössä on mun laskujen mukkaan kuus, Annukka, minä, Jarkko, Taina, Ante ja Sylvain, joten kaikille on katto päänpäälle ja kyytiki, jos Annukka voi lähtä autolla. Ite voin kans lähtä omalla autolla ja ottaa kärryn perrään. Kaikki kajakit siis kulukee kärryssä. Perillä siirtoihin on riittävästi autoja, ku otetaan huomioon myös Raahen suunnalta tulevat.

-Ari

Ante Veijola

  • Vieras
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #19 : Elokuu 15, 2012, 19:56:24 ip »
Moi, mulla tuli päälekkäisiä menoja joten en pääse mukaan. :( Toivottavasti ens vuonna.

Ánte

Sauli Junnila

  • Newbie
  • *
  • Viestejä: 6
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #20 : Elokuu 18, 2012, 20:09:42 ip »
Tervehdys Revonlahdelta !
Täältä ollaan tulossa Minnan kans kahdestaan + muksut.Minna aiko lauantain laskea mukana ja sunnuntaina patikoida lasten kanssa.Meidän ei vissiin tarvi roudata kärryä jos rajalta sais sitte kajakit teidän kärryn kyytiin.Mökki asia selvitellään itse jos sieltä vapaata löytys .T. Sauli

Sylvain Eckhardt

  • Johtokunta
  • Sr. Member
  • *
  • Viestejä: 350
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #21 : Elokuu 22, 2012, 01:51:30 ap »
Iisa Mäenpää ilmoitautuu mukaan. Tarvitsee siis kyytiä ja majotusta.

Sylvain Eckhardt

  • Johtokunta
  • Sr. Member
  • *
  • Viestejä: 350
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #22 : Elokuu 22, 2012, 12:20:40 ip »
Minulla on mahdollisesti koira matkassa, onko haittaa?

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #23 : Elokuu 22, 2012, 20:28:00 ip »
Pulipuli! Reissu lähenee. Autolla on lähösä minä ja ilimeisesti Annukka, joten kaikille on kyyti. Siirrot perillä onnistuu, ku lisänä on vielä Saulin auto. Kaikille on kattoki päänpäälle, niinku aiemmista viesteistä käy ilimi, eli viimevuonna viijen hengen mökissä oli mainiosti tillaa seittämällekki. Lähtö Nokkalasta vois olla perijantaina kello 17.00. Ne, ketkä kerkiää tulla aiemmin, vois alakaa kokkoileen kamppeita valamiiksi. Ja minua ei haittaa koira, koiruuvet ehkä ;)

-Ari

Annukka Tihinen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #24 : Elokuu 22, 2012, 22:31:58 ip »
Moikka moi!

Lähdön hetki tosiaan lähenee. Kiva, että mukaan on lähdössä sekä immeisiä että koiruuksia ;) Eli ei haittaa minun eikä Niinankaan puolesta :) Varmasti mahdutaan kaikki tuohon viiden hengen mökkiin. Mun pieni auto vaihdettiin tilatarpeen vuoksi Niiinan autoon. Siihen mahtuu ihmisten lisäksi melontakamppeetkin mukaan :) Lähtö klo 17 kuulostaa hyvältä. Sellainen tuli vielä viimevuodesta mieleen, että vetoliinoja kannattaa ottaa mukaan, jos ei aio meloa aallokkokoskea. Ohitustaivalta on jonkun verran ja homma on helpompaa kun saa vähän etäisyyttä kajakkiin ;)

-Annukka

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #25 : Elokuu 23, 2012, 03:28:56 ap »
Päivää! Onhan jokkainen, jolla ei oo ommaa paattia, muistanu varata itelleen menopelin Sylvainilta? Muistakaa myös tehä ennen kuormantekua kajakille turvallissuus tarkistus, eli mm. kellukkeiden kunto ja riittävyys. Tein reissusta turvalisuus suunnitelman viimevuosien reissujen pohojalta. Tulostelen niitä matkalukemiseksi.

-Ari

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #26 : Elokuu 23, 2012, 23:52:15 ip »
Iltaa! Reissuun ilimottautu vielä yks pulijailija. Eli meitä on yhteesä kaheksan, vielä sovitaan sammaan mökkiin. Parvella ja lattialla on kyllä tillaa. Ite otan mukkaan retkipatjan, sillä kaikille ei vältämättä mökistä löyvy patjaa. Mennessä voijaan tarvittaessa pysähtyä kauppaan, nii ei tarvi välttämättä täältä asti kaikkia evväitä haalata.

-Ari

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #27 : Elokuu 24, 2012, 00:48:22 ap »
Huomenta! Perun aiempia puhheitani ;) Kattelin tuossa viimevuojen Kitkan kuvia ja mökissä yöpyjiä oli sillon yheksän.
Neopreenikansa on sopusta sakkia :)

-Ari

Annukka Tihinen

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 56
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #28 : Elokuu 24, 2012, 17:17:53 ip »
Juu, sopu sijaa antaa :) Viimevuonna meillä taisi olla kuuden tai seitsemän hengen mökki, mut eiköhän me tähänkin mahduta :) Minä otan kans makuupussin mukaan.

-Annukka

Ari Ollila

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Viestejä: 602
Vs: Kitkajoelle?
« Vastaus #29 : Elokuu 28, 2012, 01:04:40 ap »
Moikkelis! Reissu tehty ja mukavaa oli, niinku aina melontaretkillä :) Reissussa oli lopulta seittämän K&C:n melojaa ja koira (ja hyvin sovittiin viijen hengen mökkiin) ja Revonlahelta kaks plus lapset vielä lisäksi. Koski/jokiretkeilyn lisäksi reissussa olleista osa patikoi ja nautti Kitkajoen maisemista kuivalta maalta käsin. Illat meni mukavasti poristen, saunuen, laulellen ja soitellen ( ja em. kahta asiaa kuunnellen) unohtamatta lätynpaistua ja muuta moninaisten retki evväitten mutustelua.
Kuva- ja viteo materiaali tuli aika palijo, mutta tässä aluksi pätkä Mylly- ja Aallokkokoskesta.
http://youtu.be/OIjc0OiXWSw

-Ari