Kirjoittaja Aihe: Pieksämäen kanoottipooloturnaus 26.1.13  (Luettu 8522 kertaa)

Jarkko Hautamäki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
Pieksämäen kanoottipooloturnaus 26.1.13
« : Joulukuu 17, 2012, 13:54:18 ip »
Pieksämäellä pietään yksipäiväset turnajaiset 26.1.2013 klo 8-12. Mukaan pääse joko joukkueena tai menemällä sekaan, kun paikanpäällä tehdään myös sekajoukkueita. Tarkoituksena saada pelit pystyyn kokemukseen tai ikään katsomatta.

Mukana on ollut 3-4 joukkuetta, josta yksi joukkuea tuamaroi pelitauolla. Pieksämäenkanoottiseuran järjestämä pienimuotoinen turnaus.

Kiinnostuneet voivat ilmittautua tänne niin pääsemme neuvottelamaan majoituksesta ja kulkuyhteyksistä sekä varusteista.


-Jarkko 0400523985

Tuukka Kivilahti

  • Administrator
  • Newbie
  • *****
  • Viestejä: 4
Vs: Pieksämäen kanoottipooloturnaus 26.1.13
« Vastaus #1 : Tammikuu 03, 2013, 15:52:54 ip »
Oon kiinnostunu lähtemään turnaukseen, mulla on myös kattotelineellinen (mutta koukuton) auto käytössä.

Sylvain Eckhardt

  • Moderator
  • Sr. Member
  • *****
  • Viestejä: 350
Vs: Pieksämäen kanoottipooloturnaus 26.1.13
« Vastaus #2 : Tammikuu 04, 2013, 16:11:07 ip »
Pärjääkö siellä lainakajakeilla?

Jarkko Hautamäki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
Vs: Pieksämäen kanoottipooloturnaus 26.1.13
« Vastaus #3 : Tammikuu 04, 2013, 17:53:44 ip »
Pelimiehiä kovasti tulossa eli Teijo, Tuukka ja minä. Katotaan mitä kehkeytyy, meä seuralta vois ottaa muutama poolo jos suinkin mahollista paikanpäällä on myös kelpo kajakkeja. Eskimo gecko ja muutamia muita litteä runkoisia muuten on sitte hieman pyöriämpää ja tilavampaa. Pelit saadaan pystyyn vaikka ei vietäs ku ittemme sinne. Jos on omia kypäriä tai meloja niin mukahan vain, PKS:lta saapi samat vehkeet ku K&C:ltäkin.

Jarkko Hautamäki

  • Jr. Member
  • **
  • Viestejä: 60
Vs: Pieksämäen kanoottipooloturnaus 26.1.13
« Vastaus #4 : Tammikuu 28, 2013, 20:32:14 ip »
Kovin oli mukava häppeninki Pieksämäellä. Saimma hyvät pelit aikaseks 3 seka joukkuein 4vs 4 normaalilla 25m altaassa. Peleissä mukana Sylvain, Annika, Teijo ja Tuukka. Allekirjoittanuthan ei uskaltautunut kun kastamaan varpaansa peukalovamman myötä. Turneesta innostuneena jatketaan harjoituksia ja turnajaiset mielessä. Torstaina vuoro Jatulissa.

Lisää aiheesta

http://teijotarkka.blogspot.fi/2013/01/kanoottipooloa-pieksamaella.html